星期三, 5月 09, 2012

全澳定向系列賽 (賽前報道)

資料來源: 澳門日報 2012-05-09 C3版(電子版)
兩點感想:

1. 不知何時香港的報章雜誌,也可以看到「本港」定向比賽的資訊呢?(現時連在Sportsoho也不多見,不知是他們沒有刊登還是定向界沒有「過料」?)

2. 不知何時我們也可以在澳門跑定向(除了救世軍那個富貴賽事「港澳定向日」外)呢?我想今年的「海峽兩岸暨港澳地區定向公開賽」,也可以考慮來個珠海+澳門系列,讓我有借口過過大海玩兩腳(不是入賭場玩兩手,小弟可是不喜愛賭博的)。

7 則留言:

Ricky 說...

香港人係咪不合報名資格?
如果可以,我可以同埋家人玩家庭組,順便遊一遊澳門

白沙澳王子 說...

Ricky,

之前有人在facebook問過,主辦單位話因為名額有限,所以只開放比「本澳」人士參加。如果您有澳門身份證應該就無問題。

40000 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
40000 說...

定向人要點同佢地「報料」?

白沙澳王子 說...

40000,

我有段時間真係好傻仔咁搵晒果d媒體的emails,不定期咁email佢地定向比賽的消息。

不過我又發現佢地通常都唔登(最有趣係有時會登但唔係登我send果d),所以之後都唔做spammer啦。

我諗proper的報料「熱線」應要請教吓昭或者ling啩?

匿名 說...

RICKY

等我問問佢地先 ,

呢段系我之前問過答案 >>之前有人在facebook問過,主辦單位話因為名額有限,所以只開放比「本澳」人士參加。如果您有澳門身份證應該就無問題。

宜家可能唔同咗 ,

B佬

匿名 說...

ricky

佢lg回覆 ...中國澳門定向總會 同上,不好意思,由於賽事只作本地推廣體驗性質,讓本地更多人可對定向運動有初步了解,由於名額有限,活動範圍有規定及限制,暫時只限澳門人參與。... b