星期四, 1月 20, 2011

瘦田無人耕(副題: 頂爛市)

歷史悠久的HKOC幹事杯,今屆竟破天荒變成城市定向,下午再同地加插一個黃大仙區城市定向日。「野外」定向變成在黃大仙,己足夠令人咄咄稱奇。


誰知,原來在賽事當日(2011年2月13日),在毗鄰的深水埗區,也同樣舉辦一個城市定向比賽。真是瘦田無人耕,耕開有人爭,直令小弟般定向老人目瞪口呆。

資料來源: 星島親子王,Vol.45(2011年1月20日),pp.72

城市定向如雨後春筍,野外定向卻似越來越少人玩,問題其實在哪裡?

或者,小弟應該趕快編寫一本「城市定向全攻略」,食住呢條水。

3 則留言:

aby 說...

傑哥

幹事嚴格黎講係一場sprint OL既比賽,係市區既公園、屋邨舉行,同一貫的城市定向唔同,係一場正式既定向比賽。

地圖都係用ISSOM 2007畫,賽例都係跟足IOF同OA,只不過上次Y2Y出唔切permit,摩士+黃大仙下邨張圖胎死腹中,今次難得有機會可以攞到邨既permit,咁梗係一於搞搞佢。

白沙澳王子 說...

市區玩野外定向,期待中,所以就算小弟之前果日先返到香港,都會支持報名。

aby 說...

多謝支持!